מבצע פורים 🎭 | 20% הנחה על כל האתר | קוד קופון: PURIM24

משלוחים לכל הארץ | משלוח חינם לנק' איסוף ברכישה מעל 150 ₪ | משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 200 ₪

מבצע פורים 🎭
20% הנחה על כל האתר
קוד קופון: PURIM24
** לא כולל קטגוריית שמנים

משלוחים לכל הארץ
משלוח חינם לנק' איסוף ברכישה מעל 150 ₪
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 200 ₪

מסיבת חשק: 5 צמחים להגברת החשק המיני

שיח אברהם

עזבו אתכם מזרי פרחים ליום האהבה. הרבה לפני המצאת הוויאגרה אנשים השתמשו בעשבי מרפא וצמחים כדי לשפר את העוררות המינית והאון הגברי. במיוחד לוולנטיינס  מצעד עשבי המרפא שיחזירו אתכם לעניינים.

החורף מדכא לכם את החשק המיני? או שאולי זו השגרה שמכבידה עליכם וקצת מייבשת לכם את המוג'ו? האמת, שגם אם הכל טוב שם, יכול להיות שבא לכם להעיר קצת את חיי המין שלכם? הרבה לפני המצאת הוויאגרה, היו אלה צמחי המרפא שבאו לעזרת חבר וסייעו בהגברת החשק המיני. ואין שום סיבה שמה שעבד במשך מאות ואלפי שנים, לא יעשה את העבודה גם בחדר המיטות שלכם.

רוב הצמחים שמשמשים להעלאת החשק המיני פועלים על שיפור הסירקולציה, שכן הביטויים הפיזיים של עוררות מינית תלויים במידה רבה באספקת דם מוגברת לאיברי המין. יש ביניהם כאלה שמוכרים יותר, כמו: ג`ינקו בילובה – שמשפר את מחזור הדם בכל חלקי הגוף, כולל אברי המין; זנגביל (ג'ינג'ר) – תבלין המשפר זרימת דם לאיבר המין. מעניק המרצה כללית מיד עם נטילתו, ויוצר תחושת חמימות בכל אברי הגוף; ציפורן – משפר תפקוד מיני (ניתן להשרות שיני ציפורן בברנדי למשך שבועיים); וחוואיג' – המכיל ממריצים טבעיים (ניתן לתבל איתו את הקפה ולשתות). צמחים נוספים הפועלים על מחזור הדם: קינמון, רוזמרין, פפריקה חריפה, שום, צ'ילי.

אבי ציטרשפילר, עשבונאי, הרבליסט והבעלים של "חוות דרך התבלינים" בבית לחם הגלילית מציג 5 צמחים טבעיים שאתם פחות מכירים להעלאת החשק והאון.

דקל ננסי

החלק בצמח בו משתמשים הוא תמצית לבנה המופקת מפרי הדקל הננסי. הצמח מעכב את תהליך ההתחמצנות של ההורמון הגברי טסטוסטרון, ובכך מצליח להשפיע גם על צמצום התרחבות בלוטת הערמונית וגם על הרצון והתפקוד המיני. הדקל הננסי מתאים לטיפול בבעיית ערמונית מוגדלת בעיקר בקרב גברים ומגדיל את ייצור הטסטוסטרון. 90% מהגברים מגיבים לטיפול בדקל הננסי תוך 4-6 שבועות. מומלץ לצרוך את הצמח באופן קבוע כטיפול מניעתי להפחתת הסיכון לבעיות בערמונית וכמסייע בשיפור התפקוד המיני (מתאים במיוחד בגילאים מבוגרים).

איך משתמשים? משתמשים באבקה הלבנה שאותה ניתן למצוא בחנויות המתמחות. לוקחים אבקה על קצה הכפית, שמים בכוס מים, מערבבים ושותים פעם ביום לתקופה ממושכת.

דמיאנה

הדמיאנה ידועה כמעוררת תשוקה מינית המגבירה ליבידו לנשים וגברים כאחד. האחראי לכך הוא התימול – חומר אנטיספטי מחזק וממריץ. צמח הדמיאנה משמש לטיפול באין אונות, בעיות גניקולוגיות, כאבי מחזור, איחור במחזור, כאבי-ראש בזמן מחזור, בעיות בתפקוד המיני, אימפוטנציה ועוד.

איך משתמשים? הרתיחו 1–2 גרמים של שורש יבש עם כוס מים למשך עשר דקות, סננו ושתו.

קטב מצוי

מדובר בעשב קוצני המטפל באין אונות ומסייע להעלאת החשק המיני בקרב גברים. ניתן להשתמש בכל חלקי הצמח וההמלצה היא לקחת אותו כשעה עד שעתיים לפני מגע אינטימי. הקטב המצוי ידוע גם כתומך פוריות לגבר, הצמח מסייע להעלאת ספירת הזרע והתנועתיות שלו וכן מסייע במיתון שפיכה מוקדמת.

איך משתמשים? ניתן לצרוך את כל הצמח, אך ההמלצה היא להשתמש בקוצים, לקחת כפית צמח גרוס ולהכניס לכוס מים. לשתות כחליטה.

ויטניה משכרת

אחת הסיבות לבעיות מיניות הוא עומס, לחץ ומתח. שורש הצמח ויטניה משכרת משפר תפקודים פיזיולוגיים שונים בגוף, ותומך בהתמודדות עם עומס ומתח פיזי ונפשי לאורך זמן. בצמח רכיבים הדומים להורמוני מתח והוא מסייע לאדרנל ולכל המערכת האנדוקרינית לייצר הורמונים באופן מאוזן, כך שהגוף חוזר לאיזון הורמונלי בכל הקשור להורמונים גבריים ונשיים. חזרה לאיזון משיבה את החשק והתפקוד המיני. הצמח נוגד חרדה, מחיה ומשפר את תפקוד מערכת הרבייה הנשית, מעשיר את הדם ועוד.

איך משתמשים? הרתיחו 1–2 גרמים של שורש יבש חתוך בכוס מים עם מכסה למשך עשר דקות, סננו ושתו.

שיח אברהם

השימוש הוא בפירותיו של השיח. שיח אברהם נקרא גם "שיח האישה" מכיוון שהוא מקל על תופעות הורמונליות שונות: מטפל בתסמונת קדם-וסתית, מסייע במיתון תסמינים שונים לקראת המחזור, מפחית כאב בזמן הביוץ ומגביר ייצור חלב בקרב נשים מניקות. זאת, הודות לחומר נדיף המצוי בצמח ומשפיע על ההיפופיזה במוח וגורם לייצור הורמונים המורידים את רמת הפרולקטין בדם. בפירות השיח יש חומרים הדומים להורמוני מין נשיים המאזנים את ההרגשה האסטרוגנית, מגבירים את הליבידו הנשי ומקלים על תופעות הקשורות לחוסר איזון הורמונלי.

איך משתמשים? מרתיחים את הפירות ושותים את החליטה. ניתן גם ללעוס 5-10 פירות יבשים מהשיח בבוקר ובערב, לפני הארוחה, ולאחר מכן לשתות כוס מים.

מאמרים נוספים

0
    0
    העגלה שלך
    Empty Cartעגלה ריקה, זה כמו תבלין בלי צבע וטעםחזור לחנות >
      הוספת קופון