מבצע פורים 🎭 | 20% הנחה על כל האתר | קוד קופון: PURIM24

משלוחים לכל הארץ | משלוח חינם לנק' איסוף ברכישה מעל 150 ₪ | משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 200 ₪

מבצע פורים 🎭
20% הנחה על כל האתר
קוד קופון: PURIM24
** לא כולל קטגוריית שמנים

משלוחים לכל הארץ
משלוח חינם לנק' איסוף ברכישה מעל 150 ₪
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 200 ₪

שילוב תבלינים וצמחים בזמן זית לטיפול בבעיות נפוצות

פשתה שרועה (בקופה מוניורי) Bacopa Monnieri

1. תערובת לחיזוק כלי דם והלב ומניעת טרשת עורקים- תה ירוק, צ'ילי, כורכום שלם.
תה ירוק- התה הירוק פשוט בריא! מנטל רדיקלים חופשים, נוגד סרטן, נוגד טרשת ומועיל במצב של יתר שומנים בדם נוגד דלקות, מוריד כמויות סוכר בדם, מגן בפני עששת ודלקות חניכיים, מחזק את מערכת החיסון.
צ'ילי- החומרים הפעילים בצ'ילי הם הקאפסאצין ופלבונואידים אחרים, החריפות מסייעית למספר תופעות כמו שיכוך כאבי שיניים, לזירוז הוצאת השתן ולשיפור העיכול, משמשת להרפיית שרירים, הרגעת כאבים וכנוגדי דלקות וכממריץ.
כורכום- הכורכום מסייע להורדת כולסטרול והפחתת סיכון לחלות בטרשת עורקים וזאת על ידי האטת שקיעה של הכולסטרול הרע והאטת קצב היווצרות הפלאק בדפנות העורקים, בנוסף החומרים המרים בצמח מעודדים מיצי מרה מהכבד ובהם כולסטרול.

2. תערובת להורדת סוכר- ג'ימנמה, ליקוריץ, קצח
ג'ימנמה- עוזר ללבלב ביצירת אינסולין בסוכרת מסוג 2. כמו כן צמח זה משפר את יכולת האינסולין להוריד את רמות הסוכר בדם , צמח זה מוריד את החשק למתוק ומאזן רמות סוכר לאחר צום ואף מוריד את רמת הכולסטרול. משקם חלקית את התאים שבלבלב ומעורר ייצור מוגבר של אינסולין בגוף.
ליקוריץ-מקור המתיקות בליקוריץ הוא בסוג חומר שנקרא גליקוזיד- בלוטת הטעם שלנו מזהות כמתוק למרות שאין זה סוכר. הליקוריץ מוריד רמות הסוכר בדם ומומלץ למצבים של טרום סכרת.
קצח-האינסולין הוא אחד ההורמונים החשובים בגוף. הוא ההורמון שמאפשר לסוכר לעבור מהדם לתאים. אי סבילות לאינסולין, בשילוב עם שפע הסוכר במזוננו (העובר לגוף), יוצרים תשתית להתפתחות מחלת הסוכרת. הקצח יכול למתן מאוד תהליך זה, בהיותו תבלין המכיל חומרים שיודעים לכוון בחזרה את פעילות האינסולין ולאזנה.

3. תערובת לדלקות מפרקים- שן ארי, גדילן, צ'ילי, כורכום שלם.
שן ארי-לצמח מסורת שימוש בת מאות שנים ברפואה המסורתית של אירופה ושימש למגוון טיפולים בהקשר: מחלות והפרעות כבד , טיפול במחלות עור שונות, ניקוי לאחר אכילת מאכלים רעילים
זרעי גדילן-הגדילן ידוע גם כצמח אנטי דכאוני ואנטי דלקתי כללי, וחלק גדול מהפעילות שתוארה לעיל מושגת באמצעות החומר הפעיל העיקרי –הסילמרין.
צ'ילי-החומרים הפעילים בצ'ילי הם הקאפסאצין ופלבונואידים אחרים, החריפות מסייעית למספר תופעות כמו שיכוך כאבי שיניים, לזירוז הוצאת השתן ולשיפור העיכול, משמשת להרפיית שרירים, הרגעת כאבים וכנוגדי דלקות וכממריץ.
כורכום-נוגד דלקת, נוגד סרטן, משפר עיכול וספיגה, תומך בכבד, מגביר ייצור וזרימה של מיצי מרה, מגן על רקמות הכבד מפני רעילות, משקם רקמות כבד פגועות, מפחית רמות שומנים בדם ואנטי טרשתי. הכורכום מטפל בדלקות מפרקים ובדלקות חיצונית

4. תערובת לחיסון חורפי- סמבוק פירות, אכינציאה עליים, אכינציאה פרחים, קלנדולה, קורנית.
סמבוק פירות-פירות הסמבוק מכילים ויטמינים, נוגדי חמצון, חומצות אמינו, חומרים נוגדי וירוס.
הפירות ידועים בהיותם אנטי דלקתיים, אנטי ויראליים, משתנים ומזייעים. הסמבוק יעיל לייבוש נזלת, הורדת חום וטיפול בשפעת. הטיפול גורם להזעה מוגברת המורידה את החום ומנקה את הגוף.
אכינציאה עלים ופרחים- שימוש באכינצאה מעודד ומגביר את עמידות הגוף למחלות. תכונותיה האנטיביוטיות טובות למלחמה בחיידקים התוקפים אותנו, בעיקר בחורף, ובעזרתה למעשה "נעבור את החורף בשלום"…
קלנדולה-מסייעת להפריד את התאים המתים מהחיים ומצמיחה תאים חדשים, היא יעילה לטיפול בפטריות וחיידקים, מונעת זיהום, מטפלת בכוויות, דימומים, חבלות, חתכים, פצעים, כיבים, טחורים, פריחות ועוד.
קורנית-צמח מחטא, משמידה חיידקים, ממריצה את מערכת החיסון, מסייעת למערכת הנשימה, העיכול, השתן והכליות.

 

מאמרים נוספים

0
    0
    העגלה שלך
    Empty Cartעגלה ריקה, זה כמו תבלין בלי צבע וטעםחזור לחנות >
      הוספת קופון