בוחרים 'חוות התבלינים' | 20% הנחה על כל האתר | **10% הנחה על השמנים

משלוחים לכל הארץ | משלוח חינם לנק' איסוף ברכישה מעל 150 ₪ | משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 200 ₪

בוחרים 'חוות התבלינים'
20% הנחה על כל האתר
** 10% הנחה על השמנים

משלוחים לכל הארץ
משלוח חינם לנק' איסוף ברכישה מעל 150 ₪
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 200 ₪

פורים- המלצות כתוספות בריאות למשלוח המנות

כדורי חרוסת בציפוי שקדים

אז הרי לכם צרור עצות לצמחים שמטפלים בשיפור מצב הרוח
מומלץ לצרף אותם למשלוח מנות תחת הכותרת צמחים שעושים שמח או צמחים מש(צ)מחים…
הצמח הראשון שנכניס למשלוח המנות הם זרעי הסלרי
• בסיום ייצור החלקים הירוקים של הסלרי מתפנה הצמח לייצר זרעים קטנים ואפורים בטעם סלרי מעודן ומלוח, פיזור זרעי סלרי על כריך גבינה בולגרית ועגבנייה הינו חוויה קולינארית (לא פחות מזה ..).
• יכולתו לסייע בזמן התמודדות עם דלקות בדרכי השתן ובכליות ,היותו צמח מנקה ומפנה פסולת מהגוף תוך הגברת פעולת הסינון של הכליות עשו את הזרעים לתבלין מרפא חשוב.
• יחד עם היתרונות שציינו הוא נחשב אחד הצמחים החשובים לנטילה בזמן דלקות מפרקים שם הוא משפיע בפינוי חומרים מעצימי דלקת מגופינו.
• הקשר לפורים ולשמחה נוצר בגלל כמות גדולה של אשלגן שיש בזרעי הסלרי מה שהופך אותו גם למחליף מלח נהדר למי שרוצה להמליח בלי להעלות את לחץ הדם אבל גם לצמח משמח.
• מתברר כי במסורת נחשב הצמח לנוגד דיכאון ומעודד וכשמנסים להבין למה התכוונה הסבתא בהמלצות שלה להשתמש בו כתבלין משמח , הקשר בין אשלגן להולכה עיצבית של מוליכים כמו סרוטונין הוא כנראה הסיבה וגם אם לא נצליח לאתר את הסטודנט שמוכן לחקור את הקשר בין שמחה לשימוש בזרעי סלרי ולהציג הוכחות חותכות מחקריות לתזה שלו בדוקטורט עדין מומלץ להציב אותו במרכז השולחן ולקבל משפחה מתובלת ושמחה.
הצמח השני שנכניס למשלוח מנות הוא הלבנדר
כאן נשתמש בשמן האתרי (נדיף)שלו שניתן לרכוש בבקבוקים קטנים יחד עם מבער קטן ויפה מקרמיקה , בפעולה זו הצטרפנו למועדון המדליק של צרכנים שנושמים צמחים…

אז איך זה עובד:

1. מבעירים נר בתוך המבער
2. מטפטפים כמה טיפות שמן נדיף לראש המבער יחד עם כמה טיפות מים (לרוב יחס של 1:9) ומציבים את המבער המדיף לאיטו את השמן בחלל החדר
3. לאחר 20 דקות רצופות של הרחה של שמן הלבנדר ניתן להגיע להישגים רבים ונפרט כמה מהם:
• ילדים בארוחת ערב ששאפו לבנדר יהפכו לצייתנים ויסיימו מיד לאחר הארוחה את שעורי הבית ללא וויכוחים ובנוסף בהמשך הערב יכנסו למיטה וילכו לישון רגועים שמחים ושלווים מלאי סרוטונין.
• הורים שעלו על השיטה יפיקו תועלת מידית בכך שיתפנה להם זמן איכות לעצמם וכאן הלבנדר מוכר כצמח שמאפשר מפגש אינטימי הקשבה הדדית ואפילו יצירת תנאים להמשך רומנטי של הערב.
אז מה יש לנו כבר במשלוח המנות עד כאן הכנסנו לסלסלה זרעי סלרי ,שמן נדיף של לבנדר ,ומבער
נשאר רק עוד מאמץ קטן לעשות את הערכה מושלמת
כאן נשארתי מהורהר כמה דקות עד שעלתה לי ההמלצה הנכונה ,יש!
הצמח שישלם את חווית משלוח המנות (תרתי משמע)- פרחי טיליה
את פרחי הצמח שנקרא תירזה בשפתינו נחלוט באופן הבא: כף צמחים בבוקר לתוך תרמוס בצירוף מים שסיימו לרתוח. את המשקה ניקח לעבודה ונשתה כל פעם קצת , ניתן לעשות מילוי מחדש של המים עוד פעם פעמיים כך יתמלא לנו הגוף והיום בנוזל משמח.
ההסבר המלומד מדבר על חומרים שנמצאים בטיליה שמסייעים דרך פעילות עיצבית להרפות שרירים ולפרק מתח מצטבר- זו חוויה נהדרת ללכת עם טיליה לעבודה ולחזור כל יום עם חיוך ואנרגיה להמשך היום.
ערכות שיש בהם חליטות ,תבלינים ,צמחי מרפא ועוד הם שי מומלץ ברוח הזמן ובתקופה שבה אנחנו מבינים כמה חשוב לנסות לקחת יותר אחריות על הבריאות שלנו.
השימוש בצמחים ריחניים ובריאים במטבח יהפוך אותו לקופת חולים /בריאים של המשפחה ובחג הפורים הקרב ובה ,תהיה זו שימחה כפולה.
חג שמח

מאמרים נוספים

0
    0
    העגלה שלך
    Empty Cartעגלה ריקה, זה כמו תבלין בלי צבע וטעםחזור לחנות >
      הוספת קופון