בוחרים 'חוות התבלינים' | 20% הנחה על כל האתר | **10% הנחה על השמנים

משלוחים לכל הארץ | משלוח חינם לנק' איסוף ברכישה מעל 150 ₪ | משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 200 ₪

בוחרים 'חוות התבלינים'
20% הנחה על כל האתר
** 10% הנחה על השמנים

משלוחים לכל הארץ
משלוח חינם לנק' איסוף ברכישה מעל 150 ₪
משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 200 ₪

החוויה

בסניף החדש במתחם פולג- תיהנו מחוויה המשלבת כלים ותבלינים במתחם אורבני שוקק קולינריה. מיד עם העלייה לקומה העליונה בביג פולג, נמשך המבקר לניחוחות התבלינים שמובילים אותו היישר לחנות המיוחדת של חוות דרך התבלינים,. עוצמה של צבעים, ניחוחות ושפע גדול של תבלינים, תערובות תבלינים, כלי בישול, כלי אפיה ונגיעות קולינריות איכותיות שמוסיפות טעם מיוחד למטבח. בחנות המיוחדת מביאה חוות דרך התבלינים את כל הטוב משדות בית לחם הגלילית, עם מוצריה המיוחדים, היישר אל לב העיר וקרוב לכל מטבח שרוצה לשדרג את טעמיו.

הקונספט

קונספט קולינרי ייחודי המשלב שני מותגים מובילים כל אחד בתחומו: חוות דרך התבלינים המובילה בענף התבלינים והתערובות המיוחדות וארקוסטיל קיטצ'ן מבית מילניום מרקטינג, יבואנית המותג המפורסם "ארקוסטיל". החיבור של שני המותגים לשפה קמעונאית אחת מעורר את כל החושים ומאפשר למבקר לקבל את כל הרעיונות, חומרי הגלם והתשוקה מהסיר ועד הטעימה..

המיוחדים

בחנות זוכים המבקרים להדגמות שף וטעימות אשר נותנות השראה לבישול, תיבול ואירוח. אינסוף רעיונות לשגרת הבריאות באמצעות שפע של צמחי תבלין המשתלבים נהדר בכל ארוחה. מבחר גדול של רעיונות למתנות מיוחדות ארוזות בטעם האותנטי של חוות דרך התבלינים, מבחר חלבות בטעמים שלא מוצאים בכל מקום.. ומוצרים קולינריים משלימים אשר הופכים את הביקור בחנות לחוויה קולינרית עוצמתית.

מתחם ביג פולג

רח' גיבורי ישראל 5, קומה ב',
טלפון: 09-7680099

שעות פתיחה:
ימים א'- ה' 10:00-21:30
ו' 9:00 – 14:30
מוצאי שבת- 19:00-22:00

0
    0
    העגלה שלך
    Empty Cartעגלה ריקה, זה כמו תבלין בלי צבע וטעםחזור לחנות >
      הוספת קופון