הרשמה למועדון לקוחות English צור קשר סניפי הרשת תבלינאי החווה תרבות התבלינים אודות החווה  

חוויות מפעילויות

  • חוות דרך התבלינים ב ANOGA

    להיות או להיות חלק מהתערוכה הבינלאומית הגדולה למזון?

    השאלה הזו לוותה את חוות דרך התבלינים משך מספר חודשים.
    מכון היצוא מאפשר להשתתף בתערוכה הבינלאומית למזון במסגרת משותפת ולהציג בביתן הישראלי כחלק מעוד חברות ישראליות שמעוניינות לפתח אצלן את שוק חו"ל.
    השאלות אם להשתתף או לא היו רבות. חוות דרך התבלינים נמצאת בצמיחה מואצת בארץ. חוות דרך התבלינים מקבלת הרבה פניות של אנשים שביקרו באחד מנקודות המכירה בארץ והיא מעוניינת להתרחב לחו"ל עם הקונספט המכירתי המיוחד שלה ולא רק כספקית של מוצרים.
    השאלה המרכזית הייתה האם התערוכה מתאימה למכירת קונספט ולא מוצרים,תערוכה בה כולם מגיעים עם מוצרים למכירה, וקניינים עם מטרות יבוא? ההחלטה לצאת לתערוכה הייתה מתוך הבנה שתערוכה כזו יכולה להפרות ולהוות השראה הרבה מעבר לסגירות עסקיות. חוות דרך התבלינים היא חברה עם חזון, חברה שמסתכלת קדימה ודואגת כל הזמן, לחדש, ליצור ולרגש את עצמה ואת קהליה וככזו התערוכה משכה אותה ביותר.
     
    חוות דרך התבלינים מתכוננת לתערוכה באנוגה

    ההכנות לקראת הנסיעה כללו את גיבוש הקונספט בהתאמתו לשוק חול, הכנת חומרי שיווק והשקת אתר אינטרנט חדש באנגלית המיועד לזכיינים פוטנציאליים ופריצת שווקים בעולם. השם של חוות דרך התבלינים קיבל את השם SPICY WAY כרמז לתרבות ולדרך חיים. SPICY WAY OF LIFE.
     
    הקונספט של חוות דרך התבלינים (SPICY WAY)

    הקונספט של החווה שהותאם לשוק חו"ל גובש תחת הסלוגן: SPICE UP YOUR…LIFE, BUISINESS הרעיון העובר באמצעות הסלוגן הוא שהתבלינים הם האמצעי ל"תבל" את החיים, הן העסקיים והן הפרטיים. ברמה העסקית הכוונה שבאמצעות הקונספט הייחודי של חוות דרך התבלינים יכולים בעלי הסופרמרקטים להרים מיזמים של "חנות בתוך חנות" בעזרתם להגדיל את סל הקנייה של כל לקוח בחנות כולה ולא רק במחלקת התבלינים. הריחות, הטעמים והידע הרב שעובר במכירה, המוצרים החדשים שכל הזמן מתווספים גורמים לאנשים להשתמש בתערובות יותר ויותר, לקנות יותר קטניות ויותר אורז ולהכין יותר סלטים ובשרים אליהם מתווספים כל העיצות הטובות והתערובות הייחודיות הנמכרות על ידי חוות דרך התבלינים.
     
    השקת אתר אינטרנט חדש

    האתר עלה שבוע לפני צאתנו לתערוכה ובשפה האנגלית. האתר מציג את הקונספט הייחודי שפיתחה החווה, מודל המכירה המיוחד, חזון הפצת תרבות התבלינים, מודלים לפתיחת חנויות: "חנות בתוך חנות" חוות,  קורנרים וחנויות פרטיות. האתר מלא בתמונות, כתוב ב,שפת האינטרנט" לטובת קידום  בגוגל ובנוי כך שיוכל להתרחב בעתיד עם דפי תוכן נוספים. המסר שעובר באתר מדבר על תרבות התבלינים כדרך חיים טובה יותר. קטלוג המוצרים מציג את משפחות המוצרים ובתוכם רשימה של מוצרים נבחרים: גורמה ברגע עם תערובות לאורז, תערובות לבשר, תערובות לסלט, גרנולות, חליטות, צמחי מרפא, תערובות אתניות ועוד ועוד.
    לקראת הנסיעה נערכו במכון היצוא פגישות ותדרוכים. הכרנו את השותפים שלנו לנסיעה מחברות ישראליות נוספות, בחרנו יחד את החברה שעיצבה את הביתן הישראלי והעברנו מסרים וחומרי ישווק עבור פעילות השיווק והיח"צ שהיו בתערוכה ויובילו לפגישות עסקיות עם גורמים רלוונטיים.
    בנוסף, הוכן פרוספקט לחלוקה בתערוכה, GIVE AWAY ופוסטר לתלייה בעמדת התצוגה של הביתן.
     
    ייצוג מינימליסטי או צוות מגובש של חוות דרך התבלינים באנוגה?

    טסנו לקלן שבגרמניה צוות של 5 אנשים. אבי ציטרשפילר- בעלי החברה, עדי חיים – המנכ"ל, מרב יניב – מנהלת זכיינים, טל ציטרשפילר – מדריכה במרכז המבקרים ועירית קרן – מנהלת המותג ובעלת חברת קונטקט המלווים את חוות דרך התבלינים בכל הקשור למיתוג ופרסום. זה המקום לפרגן לאבי ציטרשפילר אשר החליט לצאת עם צוות מורחב כדי להפיק את המקסימום מהתערוכה ולשאוב כמה שיותר מידע מכל ערוץ., גם מהיכרות עם השוק בעולם, השפה השיווקית והמיתוגית, שאיבת רעיונות וכמובן אימות הקונספט עם אנשי עסקים בבחינת מימוש הפוטנציאל בחו"ל.
    העובדה שהצוות הניהולי יצא כולו לתערוכה הצליח ליצור שיח בריא וחשוב בצמיחה והתפתחות כוללת של החברה וחוויה מגבשת ביותר.
     
    מקימים את הביתן הישראלי באנוגה

    הגענו לתערוכה יום לפני פתיחתה. מזוודה ענקית עם שקיות של תערובות, תבלינים וחליטות גרמה לנו לשלם OVER weight..כל חברה ישראלית קיבלה חלק בביתן השלם. העיצוב הפתוח נתן הרגשה של יחד. תלינו את הפוסטר והעמדנו שורה של קערות זכוכית שקופות עם תערובות ושלטי מכירה ממותגים עם שמות התערובות והחליטות. העמדתן של הצנצנות לפני הפוטסר נתנה תחושה של עומק שיצרה את הקונספט והאוירה של "השוק" עם מאות התערובות. העיצוב המינימליסטי הזה אך המאד ברור איפשר למבקרי התערוכה להבין במהירות את הקונספט ודבר ישר "ביזנס".
     
    התערוכה

    ברגע שהתחילה התערוכה הרגשנו כולנו שלקחנו החלטה נכונה בעצם השתתפותנו.
    התערוכה הפגישה אותנו עם אנשי עסקים ומבקרים מכל העולם. ההתעניינות סביב קונספט חוות דרך התבלינים הנקראת בחו"ל SPICY WAY משכה המון אנשים. הטעימות של החליטות "לשתות ולאכול" שמאפשרות לשתות את החליטה ולאכול אחר כך את  הפירות שנחלטו עוררה סקרנות רבה. אפילו סיר בישול הצלחנו להשיג בזכות המתורגמנית שעבדה עבור הביתן הישראלי והטעימות השתדרגו לתבשילי "גורמה ברגע" של אורז עם תוספות. הקונספט עבר בדיוק ובבהירות ואנשים הבינו שעוצמת החברה אינה במכירת מוצר קטלוגי אלא בקונספט ייחודי מכירתי המשלב ידע עם חדשנות של מוצרים, איכות מהטבע, בריאות, ותרבות שלמה לשגרת הבישול והבריאות באמצעות עולם שלם של תבלינים, צמחי מרפא חליטות ותערובות "גורמה ברגע".
     
    חוות דרך התבלינים בדובאי?

    אנשים מכל העולם הביעו את סקרנותם להקמת מיזם קונספטואלי. מאוסטרליה, מלונדון, ממצרים, ואפילו מדובאי. מאפיות שהתעניינו על תערובות ללחם מברזיל, יבואני תה מאירופה, מדרום אפריקה, אוסטרלי שפותח חנויות בשדות תעופה  ובעל רשת  department storesגדולה בגרמניה שמאד התלהב ומעוניין לקדם פיילוט ברשת KUF KUF הגרמנית. עם האחרון, ועם לונדון המגעים כבר מתחממים.
     
    איך מסכמים?

    חוויה מקצועית גדולה מאד. המפגשים והשיחות על הקונספט הייחודי רוממו את הרוח. ללא ספק העולם גדול והפוטנציאל בהתאם ואפשר לפתוח את החברה החוצה. הידע הרב שנצבר בחוות דרך התבלינים הן בפיתוח המוצרים, במודל המכירתי, בידע המועבר עם המכירה הוא עצום ורב  ומהווה את היתרון היחסי של חוות דרך התבלינים על כל חברה בתחום. חוות דרך התבלינים השכילו לפתח שפת מותג שבה הם מדברים בצורה ברורה וחווייתית עם הלקוחות שלהם , עסקיים ופרטיים, דרך התבלינים , ולעורר תרבות שלמה לדרך חיים. בנוסף, הצלחנו לשאוב רעיונות רבים של כלים, חומרי שיווק, ספקים שיכולים, כל אחד, לתרום לנו ולקדם את החברה גם בארץ.
    עירית קרן



לבירור הפעילות הקרובה:





עמוד ראשי - דרך התבלינים
חדשות
לקטלוג התבלינים
מתכונים
מחסן רעיונות
קורס סודות מן השדות
פעילויות לילדים
סדנאות וימי עיון
לקבוצות וארגונים
חוויות מפעילויות
רפואת הצמחים - מאמרים
תבלינים במדיה
גלריית תמונות
כתבו עלינו
 
הרשמה למועדון לקוחות




  נקודות מכירה | גלריית תמונות | מאמרים | מרכז מבקרים | פעילויות החווה | מחסן רעיונות | מתכונים | קטלוג מוצרים | תרבות התבלינים | מי אנחנו
צור קשר | קישורים | הרשמה למועדון לקוחות | כתבו עלינו